Tjholahopp!

Nejmen! Vad har hänt... Vi har nu fått för oss att vi ska ta upp bloggen igen.. Eller igen och igen vette fan om man kan kalla de. Vi hade ju inte skrivit speciellt mycket innan häller.. ?
Men men.. Nu ska vi iallafall börja-.- 

Så förvänta er uppdateringar...




Jag ligger förtillfället bara i sängen, så inget speciellet. Men ska snart ta att resa mig upp igen. Klockan är ju faktist halv ett. Så kan vara dags. hihi

För er som inte vet det bor och jobbar jag nu förtiden i Norge.. Jag bor i The "BIG" tooown OSLO :) hehe (kanske inte så mycket att skryta om)
Men jag trivs iallafall väldigt bra. Jag jobbar med sälj, med andra ord är jag en av de där irriterande sakerna som står och får dig till att köpa bra saker :) hihihi
Fast just nu jobbar jag inte på en säljkanpanj utan jag jobbar med en av de nyare kanpanjerna. Så just nu står jag faktit bara och informerar i olika köpcentrer varje dag. Så nu är jag inte så dryg :) (inte för att jag va det innan häller) hihi
Jag själv tycker iallafall att det är oerhört roligt och ja jag älskar de..  Bara stå och prata med olika människor hela dagarna..

Kan de finnas något som är bättre än de ?

Hmm...  Jadu.. Nej jag tror faktist inte de..  hehe



Denna låten spelas just nu här hemma hos mig :)


Kram på er    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0