SKÄRPNING!

Vi skapade den här bloggen tillsammans , men ingen har skrivit i den typ. Stabilt!?
Nu får vi skärpa oss och bli bättre på att skriva. ;)

Inte hänt så mycket i mitt liv mer en att jag börjar få ordning på min syn! Så sjukt glad att jag antagligen kommer får göra en laser operation så jag  får  bättre syn. Tänk va allt skulle bli lättare för mig, ta körkort tex. Sånt som är självklart för en annan svensson är sånt jag bara kan drömma om att göra eller ens se pga mig syn.
Så jag håller verkligen tummarna och hoppas på att de går bra!



Har börjat rida den här sötnosen med. Han är en paint/welsh cob på 7år som heter Cassuall.
Har ridit han i ca 4 månader nu och de blir bara roligare och roligare. Nu börjar han få upp muskler och konditionen och börjar han bli piggare och viljan för att arbeta ökar.
Planerna är väll att fortsätta träna och att komma ut på dressyr och hopptävlingar i framtiden:)
Så jag kommer nog skriva en del om hur utvecklingen mellan mig och Casse går och sånt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0