Nedräkning ?

Jag vet inte riktigt, vet inte riktigt om jag precis har en nedräkning tills de att jag ska åka hem. Visst det ska bli jätte kul att träffa alla igen. Absolut!

Men jag vet inte riktigt hur jag känner de. Visst det kommer bli skönt att vara hemma i några dagar. Absolut!
Men de känns även som att - att åka hem är som att direkt tejpa på det falska leendet igen.
Därför jag är så jätte glad att eventuellt min söta sambo här ifrån ska följa med.
Hon får mig till att glömma de gamla och faktiskt leva mitt liv som den jag är -
Okay, det låter lite fel - men hon är en oerhört bra vänn - en sån vän som jag behöver - en som gått igenom lite - inte bara de vanliga - en som jag kan visa vem jag är för - bara för jag vet att hon inte dömmer - för jag vet att hon vart igenom de samma - vi kan prata, prata om de mesta - ju mera vi pratar - ju mer inser jag hur lika vi är...

Jag skulle faktiskt helt ärligt kunna säga att jag tror hon är den ända som känner MIG! Den personen som jag har blivigt efter jag flyttat hit.
Jo, visst jag är väl i princip samma tjej - på ett vis iallafall. Men på ett annat vis känns det som att jag har blivigt en helt annan. Men bara åt det bra hållet! Mitt leende är inte längre falskt.
Men hemma.. Nej I Norberg - där har alltid leendet vart falskt. Så på något konstigt sätt har det förblivit det så fort jag är tillbaka.

Okay - det kanske var lite fel att säga att ingen där hemma känner mig längre för de gör dem - men bara mitt gamla jag, som jag blir när jag är tillbaka där.
Vissa av de men de är bara ett få tal, vi snackar om 2-3 personer MAX! Som verkligen känner mig.
Men de är dem jag också nästan alltid har kunnat lura med det falsta leendet!

Jag vet inte riktigt - men men.  

Allt ska nog bli bra !


Kommentarer
Postat av: marthe Conradi

Du er så god du! Også er jeg super glad ideg<3

2011-12-20 @ 01:52:10
URL: http://martheconradi.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0