Helt okej lördagskväll

haft en helt okej lördagskväll med Camilla och Simon. Vi mös ner oss i soffan och kollade på film ( blind date, bra film .. pinsam men man fick ändå ett medlidande för killen.. men vem fan bryr sig han var ju snygg iaf ;P) Nu blir de mysa ner sig i soffan igen och kolla på en till film i hopp om att bli trött, för att sedan gå och lägga sig och läsa klart boken ( Egoboost). som om jag skulle behöva bli mer ego ;P ...?! En bok jag kan rekommendera STARK! Man känner igen sig i vissa saker och man får sig en rejäl tankeställare.

Imorgon bär de av hemåt för att äntligen få träffa pojkvännen igen! :D jippi! :D Fattar inte hur man kan sakna någon så sjukt mycket av att bara varit ifrån varandra i en veckas tid!! :O Men först blir de ner till ridskolan och kolla på julshow som bla innehåller shettisgalopp, höjdhoppning, dressyruppvisning osv osv :P

Hade göttans!   


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Melba.se, gojane.com har snygga och billiga skor:) finns lite överallt men de sidorna är två av de billigaste.

2011-12-18 @ 11:10:44
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack! :)

jag har fotat i en studio i skolan med inställning M och 100 iso. Sen mycket blixtrar och annat! men en canon! :)

2011-12-18 @ 14:25:48
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: kajsa

hejhej :)

sv: jag hittade dom hos nelly.com, priset är runt 1700 kr :)

kam

2011-12-18 @ 16:27:42
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0